maandag 5 mei 2014

Op zoek naar de perfecte masacara - Part III


Ik geloof dat ik via (not so) Just Another Housewife Amoorie, op de They're Real-mascara van het Amerikaanse retro make-upmerk Benefit stootte. Waarbij mijn hoofd zich meteen vulde met de gedachte: hebben! Hebben! Hebben! (let op de uitroeptekens) 

Kleine praktische bekommernis - ook in tijden van www's en globale markteconomie - was wel dat ik geen flauw benul had hoe ik deze happy cosmetica het vlotst tot in mijn badkamerkastje zou kunnen krijgen. Uiteindelijk bleek een trip naar Milano het te doen.

They're Real - Benefit


Rodelopergehalte: behoorlijk giga. Niet alleen vloog ik ervoor naar fashion city Milaan - al was de hoofdreden van die trip net wat anders dan de aanschaf van een mascara - maar deze mascara is ook out of this world, dixit Benefit. Ik kan dat alleen maar beamen: mijn ultrafijne en erg lichte wimpers zijn met één borstelstreek langer, voller en een pak indrukwekkender. Valse wimpers zonder het geklooi met lijm en wimperranden. En ook, they're real!

Geschikt voor emo-kikkers: de mascara vermeldt nergens wat over waterbestendigheid. Volgens de verkoopster van Sephora zou de mascara wel een regenbui kunnen overleven, maar zakt de drama van je oogopslag bijvoorbeeld bij het zwemmen naar drama onder je ogen (denk: zwarte, uitgelopen kringen). 
Fout, fout, fout: deze mascara is über-waterbestendig. Ik krijg het zwart zelfs met de beste wil van de wereld en het betere oogmakeupverwijderproduct niet geheel van mijn wimpers. Een beetje te veel van het goede, me dunkt, want ik heb een panische angst voor brekende wimpers.

Leukigheidje: ik val helemaal voor de happy, retro vibe van Benefit. Het imago is een en al feel good, overgoten met een dosis humor. Jammer dat het prijskaartje niet altijd even happy is en dat het merk niet meteen in België te verkrijgen is (tenzij jullie weten waar?).

Voor uw portefeuille: € 25,50





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...