dinsdag 13 mei 2014

Op zoek naar de perfecte mascara - Part IV

Mijn wimpers: middelmatige lengte, heel licht, tamelijk dun. Meet Delphine, vrouw achter de inspirerende blog Les Curieuses, en haar wimpers: kort en blond. Toen zij dan ook schreef dat ze de ideale mascara bij het Italiaanse Kiko had gevonden, wilde ik meteen een reisje naar La Dolce Italia boeken. Obstakels toen: er stonden een aantal trips op de planning, maar die gingen telkens de andere richting uit. Tot ik vorige maand in Milaan rondhuppelde. Kiko, ik kwam, ik kocht en ...

Ultra Tech - Kiko

Rodelopergehalte: Toch meer dan behoorlijk, want opnieuw vloog ik voor deze mascara naar fashion city Milaan! Hoewel ik overvloog voor de Luxury Lashes, stak ik deze Ultra Tech voor de zekerheid ook maar meteen in mijn tasje: een vrouw kan niet genoeg mascara hebben en op basis van de uitleg van de winkeljuffrouw was ik toch niet zeker over hun effect. Wat een winner! in tegenstelling tot de Luxury Lashes doet deze beter wat ik wil: verlengen, volume creëren en de wimpers VavaVoom laten uitwaaieren.

Geschikt voor emo-kikkers: definitely rodeloperproof, drama en tranen incluis. 

Leukigheidje: Eens in Milaan vertelde de Kiko-winkeljuffrouw me vriendelijk dat het merk ondertussen ook in Belgio een webshop heeft. Nu ja, geen webshop kan op tegen 23°C, de Milanese duomo, de Fare la Passeggiata en het volledige aanbod van Kiko dat je (nog) niet in onze webshop, maar wel in hun flagship stores in Italië en enkele andere Europese landen vindt.

Voor uw portefeuille: amper € 7,20!! Dat is dus meteen ook een "leukigheidje"

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...