zondag 22 december 2013

Day 4 - Something Green - #30dayofphotochallenge

Ik geloof dat het er zeker 100 zijn, de kookboeken in onze boekenkast. 'k Heb ze per kleur gezet: volgens de catalogus van Ikea uit de jaren 90 ergens zou dat rust brengen, als je klein woont. Het magazine VT Wonen heeft die stelling afgelopen maand nog maar eens bevestigd. 't Zal dus zeker kloppen, me dunkt.

Zoek ik een gerecht - of zoekt L'Amour een kookboek - dan weet ik zo uit mijn hoofd te zeggen of het boek een roze al dan niet groene of witte rug heeft. De naam volgt meestal ook wel, maar toch, de kleur primeert. Niks sectie "Italiaans" en sectie "koekjes bakken". 

Day 4 - Something Green - #30dayphotochallenge
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...