woensdag 24 oktober 2007

Jef in Belgium

Wat kan ik toch een warhoofd zijn: zou ik na ongeveer anderhalf jaar Jef terug zien, leg ik het evenement van de avond niet eens vast op de gevoelige plaat (of beter: de chip van mijn geheugenkaart). Ter vervanging: een leuke familiefoto in het zwembad, gepikt van hun blog.

Nu ja, waar het echt om draait zijn niet de foto's, maar de vriendschap en het weerzien. En dat was toch wel geslaagd! Te kort, te beperkt, maar erg leuk. De kleine droom om naar Vietnam te reizen en er Jef's nieuwe habitat, Lan en Jill te bezoeken flakkerde weer feller op: hij leeft in een nieuwe, boeiende omgeving; Lan's thuisland en Jill's tweede reeks prille ervaringen. Ik wil naar hun verhalen luisteren!
Wegens vermoeidheid en werkverplichtingen de volgende dag peddelde ik me noodgedwongen na anderhalfuurtje al naar huis. Dries nam vol toewijding en plezier zijn gast verder mee door Leuven. Ik hoop er dit weekend in te slagen een café-uitje te doen met Jef en de rest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...