maandag 3 maart 2014

WIN WIN WIN: een leuk Kellogg's Cracker Crisps Happy-pakket!

Om op maandagen opgewekt, dansend en springend naar het werk te vertrekken en daar dan ook in die gemoedstoestand te blijven, dat vraagt al eens een inspanning van een mens. 

Of, dat vraagt om een (nog) leuk(er) vooruitzicht (dan dat van verschillende spannende projecten opnieuw op te kunnen nemen): een gemoedelijk avondje op de bank, met enkele kaarsen gezellig aan,  je favoriete dekentje over je knieën (ik weet dat je dat hebt!), een leuke film in de dvd-speler en lekkere schnabbels binnen grabbel-bereik. 

Voor mij is dat het summum, een giga-heerlijkheid nadat "the evil big world" me die dag heeft uitgedaagd. Een klein instant happy-moment, is born.
Een heel Kellogg's Happy-pakket! Inspirerende woorden, geurkaarsje, feelgood movie en lekkere, lichte(re) snacks!

De nieuwste Kellogg's Special K Cracker Crisps zitten daar in dit geval ook wel voor iets tussen: 60% minder vet in vergelijking met gewone chips ("more or less guilt-free snacking" heet dat), een lekker luchtige bite en een lekker hartige, zoute smaak. Kijk, ik probeer op mijn eten te letten, maar zet me brood of chips met iets zout voor de neus en ik eet de hele zooi zo op. Ook in dit Kellogg's-verhaal, maar de schade is beperkter, net zoals dat schuldgevoel. 

Mooi toch. Ben ik niet alleen voor en tijdens mijn filmmomentje happy, maar ook nadien nog. Geluk is vooral ook leuk als je het kunt delen met anderen: 

ik mag één iemand een Kellogg's-Happy-Pakket cadeau doen, zodat ook jij kunt genieten van jouw ontspannen, gelukzalig moment! 

1. Like Niente di Particolare op Facebook (tenzij je dat al hebt gedaan, bien sûr).
2. Vertel me hier of daar wat jou gelukkig en/of waar je dankbaar voor bent.
3. Een zo onschuldig mogelijke hand, binnen handbereik, trekt dan vrijdag 7 maart 2014 een - ja - gelukkige winnaar!



 

5 opmerkingen:

  1. ik ben gelukkig en gezond ,
    niet te dik of te rond .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie actie! Nu pas je blog ontdekt en op de valreep een kansje gewaagd. Succes aan iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, mijn collega's hadden een doos aangeslagen toen ik ziek was.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De onschuldige hand liet wat op zich wachten, maar met plezier kan ik jullie melden dat SOFIE HOLVOET de winnaar is van het Kellogg's HAPPY pakket! Proficiat, Sofie. En dankjewel allemaal om jullie HAPPY momenten te delen. Keep it up!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...