maandag 10 maart 2014

In huis te halen wegens dik de moeite en mooi: BOOST

Ladies and gents, kruis 14 april alvast aan in de agenda! Vanaf die dag ligt BOOST, het-boek-waar-ik-nu-al-4-maanden-voor-aftel, in de rekken bij je lokale boekenboer!



Waarom ik denk dat jij nu al het best een exemplaar reserveert? Omdat het is geschreven door de lieve, stralende en uiterst intelligente Goedele Leyssen

Omdat zij in haar eerste boek alles bundelt wat je moet weten voor een lichaam en geest in balans en vol energie. 

Omdat de sneak peek van enkele foto's aangaf dat beeld en vormgeving prachtig zullen zijn. 

Omdat ik me al na 2 dagen in haar gezelschap, ondergedompeld in haar kennis, lichter, energieker en weerbaarder voelde: wat denk je dat ettelijke tientallen pagina's dan niet kunnen doen?! 

Kortom, datum aankruisen, boek in huis halen & je onderdompelen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...