woensdag 5 december 2012

Count Your Blessings #2 - Bathtub Foam Overload

De slapen bonken, de sinussen bonken en het hart komt niet tot rust. 
De ene gaat dan 10 km lopen en zweten, de ander duikt de boeken in en nog een ander zit apathisch naar een tv-scherm te staren. 
Neen, Miss Niente di Particolare draait dan de badkraan open en wanneer het hete water tot aan mijn bovenste nekwervels staat, voel ik lijf en leden ontspannen. 
 
Heerlijk, vooral als je van dit moment mag genieten met een schandalige overdaad aan badschuim, maar werkelijk een bèrg. Ik ben gek op badschuim en badolie, zie je. Een lieve vriendin, die me erg dierbaar is, moet dat hebben aangevoeld: al hadden we bij een fles bubbels al meermaals hart en ziel blootgelegd aan elkaar, aan de Liefde voor Badschuim waren we nog niet toegekomen. En toch, ze wist wat mijn soms gespannen lijf nodig heeft!
 
Toen we laatst samenhokten op een koud herfstterras voor een heerlijke barbecue, verraste ze me immers met deze mooie, heerlijk geurende fles, zacht calming Wu Wei schuim van Rituals. Voor mijn verjaardag. En voor de vriendschap. En voor de ontspanning.
 
She is a big blessing for me.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...