maandag 15 november 2010

Le vrai Creuset

New kind of love, dus je wilt imponeren. Voor mij dan geen mijlenhoge heels en pijnlijk verwrongen tenen - 10 cm is echt mijn maximum, ook voor mister prince charming and hot and sexy - en ook geen anorectic little little little black dress - ik weiger me immers 24 uur, zelfs geen halfuur - uit te hongeren. Me is me in een nice dress, high heels en met red lips.

Me wil imponeren met ... een lamsstoofpotje. En om dat stoofpotje naar het niveau "ideaal" te verheffen, sta ik zelfs na 22u ijverig te kokerellen. Iedereen weet immers dat zoiets na lang "trekken" veel beter smaakt. Wegens gebrek aan die échte mag-nooit-ontbreken-in-de-keuken-maar-doet-dat-toch-wegens-dure-prijskaartje Creuset, gaat het lam de fake-Creuset-real-Ikea-pot in. Ik moet zeggen: de date was een succes, het eten niet.

Misschien dat zo'n imponeren-project met deze beauty - de échte Le Creuset Doufeu - meer kans op slagen heeft. Sinds kort - grazie mille per il regalo di compleanno - staat hij in mijn keukenkast te blinken en te lonken. Ik kan niet wachten op mijn date met Mons.Creuset. en prince charming, van de succesvolle date en het minder succesvolle eten.

2 opmerkingen:

  1. Ook wij, de enige echte Creuset-weldoeners, kijken uit naar je culinaire hoogstandjes! :)

    Fijn dat ie je zo inspireert!! Gnihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It's a dream comming true! :-)

    'k Ga eerst eens oefenen op mijn date. Wil niet nog eens zo'n imponeer-mislukking. hihi.

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...