dinsdag 4 juni 2013

Bloemen & Thee voor een portie me-time! Ook voor jou!

Aanstormende zondag mag het dan wel voor driekwart van het land vaderdag zijn (in de Kempen vieren ze dat nog altijd 19 maart, de naamdag van Jozef aka "de papa van ..."), dat betekent niet dat we ons vrouwelijke zelf, de niet-papa's en alle rest niet in de bloemetjes mogen zetten.


Met wat geluk doet Lipton T Fusions dat trouwens. Deze frisse drankjes op basis van groene thee belanden nu al bijna 1 jaar in mijn boodschappenkarretje en zijn een fijne dorstlesser. Ik ben geen fan van het plakkerige frisdrankspul en ben een echte waterfanaat. De aanbevolen 2 liter water per dag haal ik met gemak, maar soms wil ik iets met wat pit, zonder de bergen suiker (en dus de stapels calorieën), zonder alcohol (mijn baas zou niet tevreden zijn) en met een vleugje smaak. Hello, T Fusions en consoorten.   

Hip hip hoera, 1 jaar! Om dat te vieren schenkt Lipton nog tot zondag 9 juni - die van de "onechte" vaderdag dus - 10 boeketjes per dag weg! 


Kans maken is very easy en vraagt, zoals ze zeggen, amper enkele klikken: gewoon de Lipton T Fusions Facebookpagina liken en de wedstrijdvraag beantwoorden. Dus, wie weet heb je deze week een boeketje voor jou én een boeketje voor de paps?    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...