vrijdag 16 april 2010

Toscane-stijl rond Leuven

IK KAN HET!!!

Ik kan een bocht nemen!
Ik kan gas geven! Mijn handen hebben nadien wel een kwartier nodig alvorens ze verlost zijn van de krampen!
Ik kan remmen zonder tegelijk gas te geven, soms dan toch!
Ik kan pinken! Ik blijf dan ook wel pinken tot aan de volgende afslag!
Ik kan innig vastgenomen worden en toch lekker blijven sjeezen! Dat is dan wel tegen 25 km/h, maar op sjeezen staat geen limiet!
Ik kan bergaf rijden! Het ziet er weliswaar uit alsof ik een heel leger zombies tegemoet rij, maar ach!
Ik kan bergop rijden! En dan ziet het er gelukkig uit alsof ik in de hemel lijk beland te zijn, inclusief prachtig uitzicht!
Ik kan genieten!
Ik doe Vespa!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...