vrijdag 1 augustus 2008

Ritjes

Er is meer in het leven dan beach, mojito and happy faces. Jaja. Gisteren ontdekte ik nogmaals - en met veel plezier - dat er ook nog lekkere caipi (als men geen munt lust, komt dit als prima oplossing uit de bus), lekker eten (verse pesto!) en sjeezende en tuffende 500-ritjes doorheen het Vlaemsche Land zijn! In die volgorde.

Met een ventilator die overuren draaide gericht op mijn "ik" bereidde ik een insalata caprese met een twist én verse pesto; dronken we heerlijk gekoelde caipi, zonder twist en stapten we met grandeur mijn petite voiture in.



Italiaanse stemmen verzorgden de soundtrack en bezongen de passie, het leven, de liefde en het gebrek eraan op onze roadtrip langs Brabantse dorpjes: van Kessel-Lo naar Willebringen, Hoksem, Kumtich, Oorbeek, Beauvechain, Hoegaarden en terug (wie verzint die namen toch!). Dat is daar pas de pampas, maar wel de mooie, glooiende, goudgele pampas met kleine kerkjes aan kleine dorppleintjes. Vrolijk meekelend, gierend lachend, in een Trixie&Ruthie-Italiaans reden we de avondzon tegemoet. Onze buit ... een boeket veldbloemen en ja, countryside, caipi's and happy faces!

1 opmerking:

  1. nog bedankt voor het lekkere eten à l'improviste, het leuken ritje en de mooie bloeeeemen!

    BeantwoordenVerwijderen

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...