woensdag 29 april 2009

Passie

Passie. Meer hoefde ik niet te horen van de arts om te onthouden dat ik zou mogen meedoen: die 6 - of was het nu toch maar 4 - minuten dat we in rood en blauw het podium aan het Leuvense stadhuis zouden inpalmen met Arabische popmuziek en dans.

Copyright Sven Terclavers (check his pics out on Facebook)

Ik probeerde het weekend door te brengen met voetsparende activiteiten, iets wat niet zo lukte. Ik kreeg geen hap binnen, wat goed was voor mijn buik, maar wat eigenlijk weinig effect had. Ik probeerde uitgerust te zijn zodat ik me met een brede lach zou kunnen concentreren, ook iets wat de helft van de tijd de mist in ging. Mijn wallen hielpen ook niet echt aan de uitstraling. Ik probeerde de dagen ervoor Isha Fuq door de iPod-luidsprekers te laten knallen: mislukte ook, want ik kon het nummer nog maar een beperkt aantal keer verdragen.

Maar ik stond er, met licht manke voet, maar met heel veel passie en goesting! Meer dan met de show in januari had ik het idee dat we allemaal vooral veel lol wilden maken op dat podium. Genieten van dat dansen, de muziek, de outfits. Ik denk dat het gelukt is!

Copyright Sven Terclavers

En nu... mank ik verder - met een lompe klomp aan mijn been - en mag ik vier weken niet dansen van iemand die toch een heel aantal jaar gestudeerd heeft om zo'n beslissing te kunnen nemen. Ga dan maar eens wijs met passie om!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...