maandag 7 april 2014

Gezellig schnabbeladresje!

 Ik heb zeker en vast Italiaans bloed: ik ben dol op aperitieven! Er zit een erg rustig element aan dat moment. Plus, veelal heb je de keuze tussen verschillende hapjes. Om lekker te schnabbelen. Met je vingers. 


Dus als de apero meer de maaltijd van de dag wordt, dan voel ik me als una bella ragazza in de zevende hemel. 

Dat is precies wat L'Apero d'Oc te bieden heeft. 
In hartje Gent - Ajuinlei, achterzijde van de Fnac, in de buurt van Dille & Kamille - proef je hier een flard Zuiden. 



Er staan een resem überverse en huisgemaakte schnabbels voor een fijn prijsje op de kaart, maar er zijn ook dikwijls een dagschotel en/of soep te krijgen. Het leuke assortiment biodynamische wijnen maakt het af.

Inspiratiebron is de Languedoc/Roussillon. Ok, dat is Frankrijk, maar dat neigt toch al naar La Bella Italia, nietwaar?!
Hier zou ik dagelijks kunnen leuteren en genieten. Niet alleen de producten zijn geweldig, maar ook de ontvangst en de sfeer!
Een fantastische plek. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...