woensdag 2 september 2009

'k Heb em!

Ja!! He's mine!!
Mijn wandellijn was niet echt recht te noemen en mijn tret was niet strak. Ik moest nog een paar keer met mijn ogen knipperen, want de slaap kleefde nog aan mijn met mascara bekladde wimpers. De tocht ging naar de Illy-koffie-stand. Cafeïne will save my day!

Verdwaasd sloot ik me aan op de wachtrij van dat hoopje ongeregeld. Kaddang! Boem! KLets! Tsjing! Stjakka stjakka!!!! Alerte Générale! Ik spotte Ikea's welbekende lettertype! Hij is er! Hij is aangekomen! Hier! Waar? Daar!!

Met cappucino in de hand, koffie over mijn chocoladebroodje, melkschuim klotsend verdwijnend, krant onder de arm, reisgids onder de elleboog ging het met fikse tret, laaiend enthousiasme, vriendelijke high richting Ikea-jobstudenten: jajajaja, ik wil er wel één, ik wil er één! Ik ben fan, ik ben zot, ik ben adept ...

Het gebouw mocht gebombardeerd worden, iedereen mocht Mexicaans ziekelijk neervallen, de aarde mocht beven ... ik had een doel: mijn consumptie-kuddebeest in me stillen. 't Ligt nu vredig te knorren en spinnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

You make me happy: bedankt voor je comment!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...